روغن های موتورسیکلت

MOTORBIKE
AUTOMATIVE LUBRICANT

روغن های موتورسیکلت

استفاده از روغن موتورهای نامناسب بیشترین اثر را در تعویض دنده، کاهش سرعت، افزایش مصرف سوخت، فشار به یاتاقانهای میل لنگ، افزایش دمای موتور، فشار به پمپ روغن، آسیب به رینگهای پیستون و بلبرینگهای دو سر میللنگ که دارای طراحی برای عملکرد در سرعت بسیار بالا هستند، ایجاد میکند. انواع موتورسیکلتها و موتور کراسها و اسکوترها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. موتورسیکلت ها به دو دسته ی کالچ خشک و کالچ تر تقسیم میشوند. در موتورسیکلتهای با کالچ تر، روغنی که استفاده میشود نباید عبارت “عملکرد کاهش مصرف سوخت” را روی ظرف بسته بندی خود داشته باشد. زیرا این نوع روغن ها حاوی مواد افزودنی بهبود دهنده اصطکاک هستند که میتوانند سبب بروز مشکل زودرس در سیستم کالچ موتورسیکلت شوند.

روغن های موتورسیکلت باگرو در دو نوع دو زمانه برای اسکوترها و موتورسیکلتهای دو زمانه بنزینی و چهار زمانه برای موتورسیکلتهای چهار زمانه بنزینی؛ با دو گرید متفاوت، طراحی و تولید می شوند.
روغن موتورسیکلت پیشرفته چهار زمانه به شما کمک میکند تا شاهد عملکرد فوق العاده های در موتورسیکلت های با کارایی بالا، حتی در شرایط کار بسیار سخت باشید.

روغن های موتورسیکلت باگرو با قابلیت های ویژه نظیر پاک کنندگی عالی و کاهش رسوبات ناشی از احتراق، کاهش احتراق زودرس، خاصیت ضد لغزش کالچ با ساختار ویژه مولکولی که به طور یکنواخت فواصل میان تمام صفحات کالچ را پر میکند، حفظ گرانروی در تمام طول مدت مصرف؛ بیشترین محافظت را از موتورسیکلت شما به عمل خواهد آورد.

برای روغن های موتورسیکلت، علاوه بر استاندارد جهانی API ،استاندارد دیگری با عنوان JASO یا سازمان استانداردهای خودرویی ژاپن نیز وجود دارد. استاندارد JASO روغن موتورسیکلت ها را با سه درجهMA ,MA1 و MA2 طبقه بندی میکند. همچنین انجمن API برای روغنهای موتور دو زمانه، سطوح کیفی1-TSCو 2-TSC و 3-TSC را نیز تعریف کرده است.

جدول مشخصات فنی روغن ها :

:Specification

بسته بندی های موجود :

product-img05

ارتباط با ما

  • شیراز، شهرک بزرگ صنعتی، نبش میدان اندیشه
  • 071-38230000
    021-۳۷۲۶۰۷۶۰
  • info@bagrooil.com

کاتالوگ