روغن موتور های ماشین آلات کشاورزی و تراکتور

AGRICULTURE
DIESEL FARM OIL

روغن موتور های ماشین آلات کشاورزی و تراکتور

ماشین آلات کشاورزی به علت کار در شرایط حمل بار زیاد، زمین های ناهموار، محیط آلوده به گرد و خاک و دیگر شرایط سخت اقلیمی، به برنامه نگهداری و تعمیرات دقیق و منظم، قطعات و مواد مصرفی با کیفیت مطلوب نیاز دارند. در غیر این صورت، هزینه نگهداری و تعمیرات آن ها بسیار زیاد خواهد شد. با توجه به ویژگی های ماشین های کشاورزی و به دلیل دسترسی کمتر به مراکز تعمیر، استفاده از روغن های مرغوب برای جلوگیری از آسیب های بعدی بهشدت ضروری میباشد. موتورهای دیزلی در ماشین آلات کشاورزی به دلیل نوسانات دمایی، تغییر متناوب دور موتور، وجود گرد و غبار، رطوبت و حرارت بالا و همچنین فشار ناشی از اتصال ادوات جانبی به دستگاه، تحت شرایط بسیار دشوارتری نسبت به موتورهای دیزلی عادی کار می کنند.

روغن ماشین آلات کشاورزی باید با استفاده از روغن های پایه بسیار مرغوب با شاخص گرانروی بالا و مواد افزودنی مناسب جهت مصرف در کلیه ماشین آلات و ادوات کشاورزی سوپر شارژ و توربو شارژ و کمباین تولید شوند.

خواص منحصربه فرد این روانکارها باعث شده است که عالوه بر روانکاری موتور، برای روانکاری سایر قسمت های تراکتورها و ماشین آلات کشاورزی از جمله سیستم های هیدرولیک با فشار زیاد، سیستم های انتقال، ترمزها، کالچها و سیستم های اتوماتیک مورد استفاده قرار گیرند. ازاین رو، به این روانکارها روغن های انتقال عمومی تراکتور نیز گفته میشود. این روغن ها دارای ساختاری چند منظوره هستند و به سبب خواص منحصربه فردی که دارند، می توانند باعث کاهش اصطکاک و حرارت ناشی از سایش قطعات موتور در اثر حرکت متقابل آن ها شوند و در نتیجه از اتفاق گیرپاژ بین پیستون و سیلندر جلوگیری کنند. همچنین این روغن ها باید با قطعات سیستم های ماشین آلات کشاورزی از قبیل سیل ها و آببندها سازگاری کامل داشته باشند.

روغن موتورهای باگرو با استفاده از روغن پایه بسیار مرغوب و مواد افزودنی معتبر با تکنولوژی و سطح کارایی عالی و منطبق با استاندارد تدوین شده در شرکت تناوب صنعت ماهان تولید شده اند. این روغن ها برای استفاده در ماشین آلات کشاورزی و تراکتورها در انواع STOU، UTTO و TDTO با سطوح کیفی 4-CD API ، CD API و CF API توسط سازندگان توصیه شده اند.

جدول مشخصات فنی روغن ها :

:Specification

بسته بندی های موجود :

product-img01

ارتباط با ما

  • شیراز، شهرک بزرگ صنعتی، نبش میدان اندیشه
  • 071-38230000
    021-۳۷۲۶۰۷۶۰
  • info@bagrooil.com

کاتالوگ