روغن موتورهای صنایع ریلی و لوکوموتیو

RAILROAD
DIESEL LOCOMOTIVE LUBRICANT

روغن موتورهای صنایع ریلی و لوکوموتیو

روغن موتور ریلی برای استفاده در موتورهای دیزلی لوکوموتیو تولید می شود. موتورهای ریلی عموما دیزلی بوده و از نوع احتراق داخلی می باشند که معموال در شرایط سخت کار می کنند. بازده حرارتی بالا و وزن پایین نسبت به توان تولیدی، از مزایای این روغن ها است. روغن موتورهای ریلی باید مقاومت بالایی در برابر اکسیداسیون، خوردگی و فرسایش داشته باشند و قابلیت پاک کنندگی مناسب جهت تشکیل لجن، دوده و رسوبات تشکیل شده بر روی اجزای موتور را دارا باشند.

این نوع روغن موتور با استفاده از روغن پایه سنتزی و افزودنی های فاقد فلز روی تولید می شود. عمده کاربرد این روغن در انواع موتورهای لوکوموتیوهای دیزلی و موتورهای لوکوموتیو که دارای یاتاقان هایی از جنس آلیاژ نقره میباشند، است. به این دلیل که فلز نقره به شدت نسبت به فلز روی حساس می باشد، این روغن موتور که دارای مقدار فلز روی کمتر از 10ppm در ساختار خود است، حفاظت خوبی در مقابل فرسایش و اصطکاک زیاد موتور ایجاد می کند. همچنین چون سوخت مورد استفاده در موتورهای ریلی دارای گوگرد زیاد (حدود 5.0 تا 5 درصد وزنی) است، ایجاد ترکیبات اسیدی میکند که توسط روغنهای با عدد قلیایی بالا، خنثی میگردد. از دیگر خواص مورد نیاز روغن موتورهای ریلی میتوان حفظ گرانروی در کل مدت زمان کارکرد و میزان فراریت و تبخیر کم روغن موتور را ذکر کرد.

در موتورهای ریلی معمولا مصرف روغن زیاد است. در نتیجه سرریز روغن در این موتورها بهوفور اتفاق میافتد. به
همین دلیل، تعویض روغن در آنها بر اساس مشخصات فنی روغن مورد استفاده صورت میگیرد. بنابراین از اینرو، الزم است که روغن موتورهای با کیفیت بالا در این موتورهای ریلی استفاده شود.

روغن موتورهای باگرو با استفاده از روغن پایه بسیار مرغوب و سنتزی و مواد افزودنی معتبر با تکنولوژی و سطح کارایی عالی و منطبق با استاندارد تدوین شده در شرکت تناوب صنعت ماهان تولید شده اند. این روغنها برای استفاده در انواع موتورهای لوکوموتیو دیزلی و موتورهای لوکوموتیو دارای یاتاقانهای با آلیاژ نقره و سایر کاربردهایی که روغنهای با کیفیت بالا و بدون روی نیاز دارند، با سطح کیفی APICF تولید می شوند.

جدول مشخصات فنی روغن ها :

:Specification

بسته بندی های موجود :

product-img04

ارتباط با ما

  • شیراز، شهرک بزرگ صنعتی، نبش میدان اندیشه
  • 071-38230000
    021-۳۷۲۶۰۷۶۰
  • info@bagrooil.com

کاتالوگ